Взял на параллельной ветке, подредактировал, отправил пока что только Яценюку. Смысла отправлять ЮВТ, Терьохину и компании не вижу смысла.
Шановний Арсенію Петровичу.
Я приватний підприємець зареєстрований з березня 200__-го року як суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа, є платниками єдиного податку та БУВ платником податку на додану вартість, зареєстрованим за своїм добровільним рішенням (згідно п.2.1., п.2.2., ст.2 Закону про ПДВ), і як платник цього податку, на протязі всього часу сплачував податки вчасно і в повному обсязі, пройшовши за час своєї діяльности дві перевірки.
Постанова №1118 КМ України унеможливлює мою подальшу діяльність, як суб’єкта підприємницької діяльності, так як у мене залишається транспортний засіб, що є предметом застави банку, оскільки придбаний у кредит, який я тепер не маю змоги виплачувати, а також товарні залишки, за які потрібно сплатити ПДВ до 30 січня 2009 року на що немає коштів. Окрім того, залишилися несплачені борги за отримані товари та матеріали 2008 року. Зі мною як НЕ ПЛАТНИКОМ ПДВ відмовились працювати мої контрагенти з якими я підписав договори на 2009-й рік. З січня 2009 року я не готовий працювати на загальній системі оподаткування з-за відсутності касових апаратів, програмного забезпечення ПК та відсутності у штаті досвідчених бухгалтерів, сам я маю вищу технічну освіту.
Постанова №1118 КМ України порушує:
- мої конституційні та цивільні права на свободу зайняття підприємницькою діяльностю, забезпечені загальними положеннями Конституції України та п.1.4 статті 3 Цивільного кодексу України. Порушено статті 19 та 22 Конституції України.
Відповідно до ст.19 Конституції правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачене законодавством. Постанова КМУ про роз’яснення нормативно-правового акта не може бути віднесена до законодавчого акта, вона є роз’яснюючим актом. Більш того, відповідно до статті 22 Конституції при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. А відповідно до статті 2 Закону України «Про податок на додану вартість» платником ПДВ може бути будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареєструвалася платником такого податку.
14 січня державний інспектор ДПІ в телефоній розмові повідомив мене, про те, що свідоцтво платника Єдиного податку я зможу отримати тільки в обмін на заяву про анулювання мене як платника ПДВ, а також у разі відмови буде складений акт про примусове анулювання, відповідно до Закону про ПДВ та вказаної Постанови №1118. Я був вимушений виконати вимогу інспектора.
КМУ у своїй Постанові порушив цілий ряд законів:
1. Відповідно до п. 2, 4 Указу Президента України від 3 липня 1998 року №727 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва», ФОП спрощена система оподаткування для суб'єктів малого підприємництва може застосовуватися поряд з діючою системою оподаткування, обліку та звітності, передбаченою законодавством, на вибір суб'єкта малого підприємництва.
2. КМУ у своїй Постанові №1118 фактично вніс зміни до порядку справляння ПДВ з ФОПів. А це суперечить статті 1 Закону України «Про систему оподаткування», відповідно до якої механізм справляння податків і пільги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів про оподаткування. Зміни і доповнення до законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, механізму їх сплати вносяться до законів України про оподаткування не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року.
3. КМУ було порушено закріплений в ст. 3 цього ж Закону такий принцип побудови системи оподаткування, як рівність, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації, тобто забезпечення однакового підходу до суб'єктів господарювання (юридичних і фізичних осіб, включаючи нерезидентів) при визначенні обов'язків щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Тим самим КМУ порушив частину 2 статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постанови Кабінету Міністрів України є актами цивільного законодавства, і, згідно п.4 статті 5 Цивільного колексу України «Якщо постанова Кабінету Міністрів України суперечить положенням цього Кодексу або іншому закону, застосовуються відповідні положення цього Кодексу або іншого закону».
Ст.2 Закону про ПДВ.
2.3. Особа підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку у разі:
2.3.1. Коли загальна сума від здійснення операцій з поставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, що підлягають оподаткуванню згідно з цим Законом, нарахована (сплачена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім особам, протягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування податку на додану вартість).
11.42. Установити, що коли фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності одночасно зареєстрована платником податку на додану вартість і є платником єдиного податку за спрощеною системою оподаткування, обліку та звітності, на неї поширюється порядок нарахування та сплати податку на додану вартість відповідно до цього Закону.
Закон 2181:
”якщо нормативні акти,закони и др. док. суперечать один одному по одному и тому ж питанню-питання вирішується на користь платника податків.”
Бюджетний Кодекс України п. 3 ст 27: Закони України, які впливають на формування доходної чи видаткової частини бюджетів, повинні бути офіційно оприлюднені до 15 серпня року, що передує плановому. В іншому разі норми відповідних законів, що впливають на формування доходної та/або видаткової частини бюджетів, застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, наступного за плановим.
2. Абз.1 ст. 1 ЗУ «Про систему оподаткування»: Встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та до державних цільових фондів, а також пільг їх платникам здійснюється Верховною Радою України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим і сільськими, селищними, міськими радами відповідно до цього Закону, інших законів України про оподаткування.
3. Стаття 3. ЗУ «Про систему оподаткування» Принципи побудови та призначення системи оподаткування абз. 10: компетенція - встановлення і скасування податків і зборів (обов'язкових платежів), а також пільг їх платникам здійснюються відповідно до законодавства про оподаткування виключно Верховною Радою України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим і сільськими, селищними, міськими радами.
Що робити нам приватним підприємцям!? Розмови про тимчасову відмову постанови КМ № 1118 до 01.04.09р. не є вирішенням наших проблем. Чому нас державні мужі принижують обзиваючи „податковими ямами”, „дірками в економіці”, „інструментом для ухилення від сплати податків”. А ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України “Про оподаткування прибутку підприємств” №3158 зовсім є ДОМОВИНОЮ ДЛЯ ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМЦІВ. Про це „чорному по білому” сказано у Висновку Головного науково-експертного управління: „Погоджуючись у цілому з пропозиціями проекту водночас слід звернути увагу на те, що у разі прийняття законопроекту платник податку на прибуток не буде зацікавлений у будь-якій співпраці з фізичними особами - платниками єдиного податку”
Тобто суцільне знищення Приватних Підприємців як класу.
Як приватний підприємець і як громадянин України приєднуюсь до всіх потерпаючих приватних підприємців, до речі однією з яких є і моя дружина, прошу Вас у межах ваших повноважень як Депутата Верховної Ради допомогти нам відстояти свої права і:
1 . Домогтися відміни, а не відтермінування постанови КМ № 1118 від 20.12.08р.
2. Сприяти створенню та прийняттю ЗАКОНА УКРАЇНИ «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва».
3. НЕ допустити прийняття Верховною Радою України ЗАКОНА «Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (щодо виплат з розподіленого прибутку при наявності фінансового посередника)» зареєстрованого під номером 3518 від 22.12.2008.
З повагою, приватний підприємець: ______________________________.
00000, Харків, вулиця ім. 300-річчя Свободи Підприємницької діяльності, 1
тел. (050)0000000000
(063)0000000000
(искандер @ Jan 27 2009, 07:12 PM)
Александр Харьков: А нельзя ли как нибудь нырнуть в статистику и посмотреть мучающий многих вопрос, сколько все таки СПД ЕН+НДС по сост.на 01.01.200д, сколько всего СПД, заодно посмотрим представляем ли мы электоральную ценность по ИХ меркам, или МЫ "погрешность", которую в расчет не берут. Скоро ведь ВЫБОРЫ, ВЫБОРЫ- кандидаты.....ТЕ ЖЕ!
Учитывая существующую дірку в бюджете, ЮВТ готова из "кошек делать белок на рабоче-крестьянские" 1000 грн. на выплаты по вкладам Сбербанка СССР. Так что хоть я бы и один в Украине был ФОП ЭП НДС-ник, с меня бы все равно ОНА пыталась бы сделать "колбасу".