Цитата(ramires @ Oct 29 2010, 05:22 PM)
Я теж не платив. Чекаю поки мені щось напишуть, чи може краще самому перше написати?
Якщо отримана ВИМОГА про сплату недоїмки від Пенсійного фонду України
Після того ,як підприємець скористався алгоритмом по ДОБРОВІЛЬНІЙ сплаті пенсійних внесків категорично протипоказано ходити до управлінь Пенсійного фонду України і отримувати від них будь-які документи . Треба змушувати їх надіслати Вам відповідь , або ВИМОГУ про сплату недоїмки ( далі ВИМОГА ) поштою , для того , щоби мати підтверджуючий документ про отримання ВИМОГИ ( поштовий штамп на конверті) про отримання цієї ВИМОГИ.
Для чого це потрібно? Для того , щоби з дня отримання ВИМОГИ не порушити 10 денний строк для її оскарження .
Тому ,якщо Ви отримали Вимогу :
1. у 10 денний термін з дня отримання ВИМОГИ ( рахуй зі штемпеля на поштовому листі) відповідно до п.2.2 Постанови ПФУ «Про затвердження Порядку розгляду органами Пенсійного фонду України скарг на рішення про накладення штрафу, нарахування пені та заяв страхувальників при узгодженні ними вимоги про сплату недоїмки із сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 19 грудня 2003 року N 21-2 ( далі Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2) подайте до вашого управління ПФУ у районі , місті той самий текст про ДОБРОВІЛЬНІСТЬ сплати пенсійних внесків ,що і подавали до 20.10.2010р. тільки зверху написати «ЗАЯВА про узгодження Вимоги про сплату недоїмки №____» ( далі ЗАЯВА) з вказанням серії та номеру самої ВИМОГИ та додати до цієї ЗАЯВИ копію ВИМОГИ надісланої ВАМ Пенсійним фондом України ;
2. слідкуйте уважно ,щоби Ваш ПФУ цю вашу ЗАЯВУ розглянув у трьох денний термін, як вказано у п.2.3 Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2 , якщо ПФУ розглянув скаргу більш ніж на протязі трьох днів з дня її отримання , то ВИМОГА вирішилась на користь підприємця – скаржника відповідно до п. 6.8. Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2 , якою встановлено ,що « Якщо вмотивоване рішення за скаргою та/або заявою страхувальника, … не надсилається скаржнику протягом строку, встановленого для розгляду його скарги та/або заяви, або протягом строку, продовженого за рішенням органу Пенсійного фонду, така скарга та/або заява вважається повністю задоволеною на користь скаржника з дня, наступного за останнім днем зазначених строків. Скарга вважається також повністю задоволеною на користь страхувальника, банку, організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій, якщо рішення органу Пенсійного фонду про продовження строків її розгляду не було надіслано скаржнику до закінчення двадцятиденного строку «;
3.у разі направлення у 3-х денний термін відповіді від управління ПФУ у місті ,районі про відмову у задоволенні скарги у підприємця знов 10 днів для подання того ж самого тексту про ДОБРОВІЛЬНІСТЬ сплати пенсійних внесків до ПФУ ( тільки зверху зазначити, що це « СКАРГА на Вимогу про сплату недоїмки № _____ від ,якого числа ) вже до головних управлінь Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - регіональні органи Пенсійного фонду) і одночасно повідомити свої управління ПФУ про те ,що ви оскаржили їх відповідь до вищестоящого їх органу відповідно до п.3.2. Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2;
4.І знов слідкуйте ,щоби регіональні органи Пенсійного фонду відповідь надали у 20 денний строк ,або строк на який вони подовжили розгляд вашої скарги , так як порушення цього строку знов надає можливість вважати ,що ВИМОГА вирішилась на користь підприємця – скаржника відповідно до п. 6.8. Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2 ;
5. у разі направлення регіональними органами Пенсійного фонду вам відповіді у строки встановлені для її надання у вас знов 10 днів для направлення до Пенсійного фонду України того ж самого тексту про ДОБРОВІЛЬНІСТЬ сплати пенсійних внесків до ПФУ ( тільки зверху зазначити, що це « СКАРГА на Вимогу про сплату недоїмки № _____ від ,якого числа ) і одночасно повідомити свої управління ПФУ у місті районі та регіональний орган Пенсійного фонду про те ,що ви оскаржили їх відповіді до вищестоящого їх органу Пенсійного фонду України відповідно до п.4.2. Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2;
6. і знову слідкуйте щоби ПФУ надав вам відповідь на протязі 20 днів після отримання ним вашої скарги , або у строки на які він подовжив розгляд вашої скарги , якщо ПФУ порушить ці строки ,то ВИМОГА вирішилась на користь підприємця – скаржника відповідно до п. 6.8. Постанова ПФУ від 19 грудня 2003 року N 21-2;
7.після направлення вам Пенсійним фондом України відповіді на вашу СКАРГУ без задоволення на протязі 10 днів з дня її отримання готуємо адміністративний позов до СУДУ ( шаблон буде пізніше).
На протязі всього цього оскарження ВИМОГИ про сплату недоїмки, а чк говорить практика це 2-3 роки підприємець у якого не хватить сил дойти все це до кінця та відстояти своє право «ДОБРОВІЛЬНО» платити пенсійні внески може добровільно сплатити недоїмку без шкоди для себе ,так як відповідно до абз.2 ч.12 ст.106 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ ЗУ «Про загальнообоавязкове пенсійне страхування» « У разі оскарження страхувальниками, … вимоги про сплату недоїмки або рішення про накладення штрафу нарахування пені зупиняється з дня подання скарги до органу Пенсійного фонду або позову до суду»
Крім того у Пенсійного фонду України (далі ПФУ) немає законних підстав для складення ВИМОГИ про сплату недоїмки тому ,що ?
1. підприємець особисто не обчислював страхові внески та не подавав звітність до пенсійного фонду відповідно до п.2 ст.20 та п.1 ст.106 ЗУ « Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» звітність ми не подавали ,
2. планову перевірку СПД провести ПФУ заборонено бо проводити такі перевірки він може тільки разом з податковою інспекцією відповідно до абз.2 п.1 ч.2 та п4. ч.5 Указу Президента України «Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності», якими встановлено ,що « Забороняється проведення планових виїзних перевірок за окремими видами зобов'язань перед бюджетами» та « Планові виїзні перевірки проводяться всіма контролюючими органами одночасно в день, визначений органом державної податкової служби», а податкова служба перевіряє у платників єдиного та фіксованого податку тільки наявність свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності , перевірку ж господарської діяльності податкова не проводить взагалі.
3. непрямими методами провести перевірку підприємця на нарахувати самостійно зобов’язання ПФУ не може відповідно до норм п.3 ст.20 ЗУ « Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» так ,як не існує порядку проведення таких перевірок.
Таким чином готуємося до захисту своїх законних та конституційних прав та інтересів а також до примусу Пенсійного фонду України ЖИТИ по ЗАКОНУ.
ПОВТОЮЮ щільніше вище написаний алгоритм :
1. у 10 денний термін з дня отримання ВИМОГИ до вашого управління ПФУ у районі , місті подаємо «ЗАЯВУ про узгодження Вимоги про сплату недоїмки №____ від якого числа » та додаємо до цієї ЗАЯВИ копію ВИМОГИ надісланої ВАМ Пенсійним фондом України ;
2. Ваш ПФУ вам повинен надати відповідь у трьох денний термін , якщо не дали ви їм нічого не винні;
3.у разі направлення у 3-х денний термін відповіді від управління ПФУ у місті ,районі про відмову у задоволенні скарги підприємець знов 10 днів подає « СКАРГУ на Вимогу про сплату недоїмки № _____ від ,якого числа ) вже до головних управлінь Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - регіональні органи Пенсійного фонду) і одночасно повідомляє свої управління ПФУ у районі ,місті про те ,що він оскаржив його відповідь до вищестоящого їх органу;
4. регіональні органи Пенсійного фонду зобов’язані вам надати відповідь у 20 денний строк ,або строк подовжений їх рішенням ,якщо не надали знов ви їм нічого не винні;
5. у разі направлення регіональними органами Пенсійного фонду вам відповіді у строки встановлені для її надання у вас знов 10 днів для направлення до Пенсійного фонду України « СКАРГИ на Вимогу про сплату недоїмки № _____ від ,якого числа ) з одночасним повідомленням свого управління ПФУ у місті районі та регіонального органу Пенсійного фонду про те ,що ви оскаржили їх відповіді до вищестоящого їх органу Пенсійного фонду України ;
6. якщо Пенсійний фонд України не дасть вам відповідь на протязі 20 днів після отримання ним вашої скарги , або у строки на які він подовжив розгляд вашої скарги , то знов ви нічого нікому не винні;
7.після направлення вам Пенсійним фондом України відповіді на вашу СКАРГУ на протязі 10 днів з дня її отримання готуємо адміністративний позов до СУДУ ( шаблон буде пізніше).
Рімма Білоцерківська , голова ГО «Правовий простір» м.Сєвєродонецьк, Луганської області.