Передплата на газету Приватний підприємець на 2024 рік

Рассылка новостей




05.11.2010

Чого досягли підприємці 4 листопада

Чого досягли підприємці 4 листопада

Підприємці, які протестували під Верховною Радою 4 листопада, вимагали:

  • відхилення проекту Податкового кодексу як такого, який знищує малий та середній бізнес;

  • відміни додаткових пенсійних внесків до проведення пенсійної реформи;

  • зменшення ставок єдиного соціального внеску для легалізації заробітних плат.

    Завдяки наполегливості підприємців, які не залишали площу перед Радою без реєстрації Секретаріатом ВРУ проекту постанови про відхилення проекту Податкового кодексу реєстр.номер 7101-1, цей проект рішення за інформацією К.Ляпіної був зареєстрований.

    Крім цього, підприємців запросили для викладення та обговорення вимог малого і середнього бізнесу до профільного Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики, а також до Кабінету Міністрів України.

    В Комітеті ВРУ було запропоновано підписати з Головою Комітету Меморандум щодо питань, які узгоджені і на ранок 05 листопада уповноважені представники підприємців надали владі той проект Меморандуму, який врахує інтереси малого і середнього бізнесу в проекті Податкового кодексу.

    Представники підприємців, які є організаторами Всеукраїнської акції протесту і з якими підприємці приїхали під стіни Верховної Ради, на переговорах із владою відстоюють інтереси бізнесу, основним з яких є можливість спокійно працювати.

    «Для бізнесу є важливою участь в переговорах із владою, бо тільки так можна переконати владу у необхідності виконання наших вимог. Ті, хто відмовляються обговорювати із владою потреби підприємців, ведуть людей у глухий кут, а це неприпустимо. Підприємці вимагають не відміни податків, а забезпечення можливості для їх роботи, для ведення бізнесу і створення робочих місць. І важливо цього досягти у законному полі» - повідомила Оксана Продан, Голова Комітету захисту підприємництва при Опозиційному уряді.


    Проект

    МЕМОРАНДУМ

    між Комітетом Верховної Ради України

    з питань податкової та митної політики

    та представниками малого та середнього бізнесу України

    Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики та представники малого та середнього бізнесу України (далі - сторони), враховуючи взаємну зацікавленість в подальшому розвитку партнерських відносин, уклали цей меморандум про співробітництво.

    Враховуючи неприйняття запропонованих змін в проекті Податкового кодексу України (реєстр. № 7101-1), прийнятого Верховною Радою України у першому читанні, малим і середнім бізнесом та виходячи з необхідності налагодження конструктивного діалогу з представниками малого та середнього бізнесу, Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики для доопрацювання проекту податкового кодексу України, готовий розглянути та запропонувати для опрацювання у другому читанні наступні питання, поставлені представниками малого та середнього бізнесу України.

    До розділу I та II:

    Сторони домовились про те, що під час підготовки до другого читання проекту Податкового кодексу України, обов`язково будуть враховані усі пропозиції, раніше напрацьовані громадськими об’єднаннями малого та середнього бізнесу та надані ними до Комітету в частині вилучення додаткових повноважень контролюючих органів та податкової міліції.

    До розділу ІІІ:

    Виключити положення про те, що витрати, понесені у зв`язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи-підприємця, що сплачує єдиний податок, не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку.

    До Глави 1 розділу XIV:

    1) збільшити кількість осіб, що перебувають у трудових відносинах з фізичними особами-підприємцями - до 10 осіб та обсяг доходу - до 1000000 гривень без застосування РРО та додаткового обліку усіх господарських операцій; встановити ставку єдиного податку для фізичних осіб-підприємців залежно від виду господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць у межах від 20 до 200 гривень при обсязі доходу (виручки від реалізації продукції), що не перевищує 500000 гривень, від 200 до 400 гривень при обсязі доходу (виручки від реалізації продукції), що не перевищує 1000000 гривень;

    2) зменшити ставку єдиного податку для фізичних осіб, які провадять діяльність не за місцем державної реєстрації, а на всій території України з 1500 гривень до: 200 гривень при обсязі доходу (виручки від реалізації продукції), що не перевищує 500000 гривень, 400 гривень при обсязі доходу (виручки від реалізації продукції), що не перевищує 1000000 гривень;

    3) дозволити застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності фізичним особам-підприємцям, які здійснюють:

    - роздрібну торгівлю уживаними товарами, товарами «секонд-хенд»;

    - діяльність у сфері розваг (крім грального бізнесу);

    - роздрібний продаж пива;

    - роздрібний продаж паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів;

    - виготовлення виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, за винятком промислових виробів; торгівлю виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння, за винятком промислових виробів;

    - операції з нерухомим майном;

    - оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;

    - діяльність таксі, діяльність регулярного, спеціального регулярного та нерегулярного автомобільного пасажирського транспорту, діяльність автомобільного вантажного транспорту;

    - зовнішньоекономічну діяльність;

    - діяльність з проведення розслідувань та забезпечення безпеки;

    - діяльність у сфері права;

    - діяльність у сфері бухгалтерського обліку;

    - діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії;

    - діяльність з консультування з питань комерційної діяльності та управління;

    - рекламну діяльність;

    - технічні випробовування та дослідження;

    - підбір та забезпечення персоналом;

    - роздрібну торгівлю через мережу Інтернет;

    - роздрібну торгівлю через торгові автомати;

    - охоронну діяльність;

    4)виключити положення щодо позбавлення права на сплату єдиного податку у разі, коли платник податку більше половини свого доходу за три, шість, дев’ять чи дванадцять місяців наростаючим підсумком з початку року отримав від одного замовника (клієнта, покупця);

    5) виключити положення щодо позбавлення права перебувати на спрощеній системі оподаткування у разі виявлення на робочому місці контрабандних та/або контрафактних товарів, а також в разі знаходження на одному робочому місці двох і більше платників єдиного податку;

    6) повернути право юридичних осіб на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, в яких за рік середньооблікова чисельність працюючих не перевищує 50 осіб та обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 3000000 гривень.

    При цьому суб`єкт самостійно обирає одну з наступних ставок єдиного податку:

    - 3 відсотки суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за винятком акцизного збору у разі сплати податку на додану вартість;

    - 5 відсотків суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за винятком акцизного збору у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку;

    та сплачує внески до Пенсійного Фонду та до загальнодержавних фондів соціального страхування відповідно до вимог чинного законодавства.

    До складу єдиного податку при цьому повинна входити плата за землю.

    7) в частині особливої відповідальності платника єдиного податку така відповідальність настає тільки у випадку перевищення чисельності найманих працівників або гранично допустимого обсягу доходу;

    8) зберегти для платників єдиного податку існуючу форму обліку доходів та податкової звітності;

    9) надати право платникам єдиного податку-фізичним особам бути платниками податку на додану вартість у разі ведення ними обліку, передбаченого Законом України «Про податок на додану вартість».

    До розділу XIX “Прикінцеві та перехідні положення”

    1) не обмежувати в часі існування спрощеної системи оподаткування, як такої, яка вирівнює конкурентні засади для малого, середнього і великого бізнесу;

    2) виходячи з вимог Бюджетного Кодексу України та Закону України «Про систему оподаткування в Україні», ввести в дію Податковий Кодекс не раніше 01 січня 2012 року.

    3) передбачити для платників єдиного податку, які раніше застосовували спрощену систему оподаткування та які з набранням чинності Податковим кодексом України перейдуть на загальну систему оподаткування положення щодо порядку відображення в податковому обліку залишків товарно-матеріальних цінностей, основних засобів та інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів такого платника єдиного податку без сплати податку на додану вартість та податку на прибуток.

     

    Від Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики – Голова Комітету


    В.Ю.Хомутиннік


    Від представників малого та середнього бізнесу

  • Поделиться:

    Новий номер!

    • Перехід ФОП із ЗС на ЄП: заява на перехід, звітність, ЄСВ
    • ФОП-єдинник та оптовий продаж моторних олив: чи можливо це?
    • Проблемні питання щодо заповнення додатка ЄСВ1 загальносистемниками

    Детальніше...

    Мы на Facebook

    Популярне