Цитата(YuraKo @ Mar 20 2012, 05:06 PM)
Я, приватний підприємець, який знаходиться на спрощеній системі оподаткування. Я обрав 3 групу. Займаюсь торгівлею та ремонтом компютерної техніки. Підскажіть, будь-ласка, якими документами я повинен оформити отримання готівки від своїх клієнтів, за надані послуги з ремонту та обслуговування компютерної техніки?
Третя група ФОП наданя послуг і торгівля переважно з юр осбами, з фіз особами легше їм з документів віддаете при торгівлі товарний чек, з вашим підписом та печаткою. , при наданні послуг акт виконаних робіт (у 2-х) єкземплярах один вам , з підписом кліента про отримання від вас робіт.
З юр особами складніше, вони вимагають або договір на поставку товарів чи про наданя послуг, чи з устним договором, тоді первинний документ - рахунок-фактура а замість товарної накладної - товарний чек ( в якому номенклатура товару). Роботу за готівку закриваем рахунок-фактура + актом виконаних робіт. Дати тов чека чи Акта вик робіт заносим до книги обліку доходів.
Ще юр особи перед тим як почати з вами робити, запросять цілу купу копій ваших реєстраційних документів, а саме витяг з Реєстру або довідку з статистики де зазначені ваші КВЕДи.