Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: нужны ли акты выполненных работ?
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Разные вопросы, связанные с предпринимательством
Пони
Частный предприниматель на едином налоге оказывает консультационные услуги.
клиенты как и юр лица так и физ лица
в 99% услуги оказываются "удаленно" - через интернет и живого контакта с клиентом нет.
Нужно ли подписывать акты о том что услуги были оказаны?
ну юр лица понятно..им самим это надо а вот физ лица. во1. не все говорят свой адрес. во2 не все присылают обратно подписанный акт даже при вложенном обратном конверте с марками
скажете морочусь?
а как подтвердить факт оказания услуги..чтоб не было что у клиента изменились семейные обстоятельства и он решил у нас вернуть деньги как будто услуги ему не было.
что скажите?

__________________________________________
Пони тоже Кони
CMOS
Цитата(Пони @ Feb 2 2012, 02:41 AM) *
а как подтвердить факт оказания услуги..чтоб не было что у клиента изменились семейные обстоятельства и он решил у нас вернуть деньги как будто услуги ему не было.

До оказания услуг подписывать договор с пунктом типа "В случает отсутствия претензий от заказчика в срок до _________, работы считаются принятыми в полном объеме". Хотя, конечно, лучше акт...
Work
Акты нужны. У меня при закрытии/аудите внимательно смотрели договора и акты на все суммы, прошедшие по безналу.
Всё было в наличии.
VOA
Нужны. Вот ГНАУ отвечает по упрощёнке и наличии документов и вспоминает ст.44 1 НКУ о первичных документах (вопрос № 7) - в конце года шли баталии на форуме при обсуждении нового раздела 14 - применяется ли к ЧПЕНу статья 44.1 или - нет. Не прошло и квартала, как ГНАУ подтвердила, что применяется и аж бегом:

7. Відповідно до статті 1 Закону України "Про державну підтримку малого підприємництва" (далі - Закон) визначено, що суб'єктами малого підприємництва є фізичні особи, зареєстровані у встановленому законом порядку як суб'єкти підприємницької діяльності.
Для суб'єктів малого підприємництва в порядку, встановленому законодавством України, може застосовуватися:
спрощена система оподаткування, обліку та звітності;
спрощена форма бухгалтерського обліку та звітності.

Спрощена система оподаткування, обліку та звітності встановлюється Кодексом.
Порядок ведення бухгалтерського обліку та звітності суб'єктами малого підприємництва визначається Міністерством фінансів України.
Згідно з пунктом 292.1 статті 292 глави 1 розділу XIV Кодексу, в редакції Закону № 4014, зазначено, що доходом платника єдиного податку є:
для фізичної особи - підприємця - дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 статті 292 Кодексу. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.
Відповідно до підпункту 296.1 статті 296 Кодексу платники єдиного податку, які обрали I, II та III групу, ведуть облік у порядку, визначеному підпунктами 296.1.1 - 296.1.3 статті 296 Кодексу шляхом щоденного відображення отриманих доходів за підсумками робочого дня у книзі обліку доходів. Форма книги обліку доходів та порядок ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2011 р. № 1637 "Про затвердження форм книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат та порядок їх ведення" (далі - Порядок), який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 27.12.2011 р. за № 1534/20272.
Платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат.
Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Кодексу платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платники податків зобов'язані забезпечити зберігання документів, визначених у пункті 44.1 статті 44 Кодексу, а також документів, пов'язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не менше як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складання якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого Кодексом граничного терміну подання такої звітності.

Всё письмо здесь: http://kchp.com.ua/chastnuy-predprinimatel...-8-otvetov.html
dabonka
Цитата(VOA @ 02.02.2012, 19:10) *
Нужны. Вот ГНАУ отвечает по упрощёнке и наличии документов и вспоминает ст.44 1 НКУ о первичных документах (вопрос № 7) - в конце года шли баталии на форуме при обсуждении нового раздела 14 - применяется ли к ЧПЕНу статья 44.1 или - нет. Не прошло и квартала, как ГНАУ подтвердила, что применяется и аж бегом

А как быть, если услуги оказываются СПДшником на ЕН (3-я группа) населению в ближнем зарубежье? Выручка поступает на расчетный счет, но актов ждать - не дождешься. Критично ли отсутствие актов для проверяющих органов? Налоги ведь все равно определяются выручкой, которая подтверждается банковской выпиской.
CMOS
Цитата(VOA @ 02.02.2012, 19:10) *
Нужны. Вот ГНАУ отвечает по упрощёнке и наличии документов и вспоминает ст.44 1 НКУ о первичных документах (вопрос № 7) - в конце года шли баталии на форуме при обсуждении нового раздела 14 - применяется ли к ЧПЕНу статья 44.1 или - нет. Не прошло и квартала, как ГНАУ подтвердила, что применяется и аж бегом:


А, по-моему, никто особо про применение статьи и не спорил Применяется однозначно. Проблема в трактовании.
Цитата
платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Т.е. вести нужно не всю подряд первичку, а только ту, которая связана с объектом налогообложения. Объект налогообложения - доход. Связанная с его получением первичка - банковские и кассовые документы.
dabonka
Цитата(CMOS @ 19.04.2012, 12:39) *
А, по-моему, никто особо про применение статьи и не спорил Применяется однозначно. Проблема в трактовании.

Т.е. вести нужно не всю подряд первичку, а только ту, которая связана с объектом налогообложения. Объект налогообложения - доход. Связанная с его получением первичка - банковские и кассовые документы.

Оказывается, первичка нужна банку, во исполнение требований Постанови Правління Національного банку України
від 24 березня 1999 року N 136
http://www.vs.com.ua/index.php?pageid=1393

Есть ли выход, как обойтись без актов? Это бред, при онлайн продажах услуг рассылать письма покупателям со вложенными конвертами, с заполненными актами, тем более, что 99% не вернутся назад.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.