Здравствуйте. Я ПП на едином налоге. Занимаюсь ремонтом орг. техники (ремонт компьютеров, заправка картриджей) и продажей комплектующих.
Многие клиенты (плательщики НДС) уже пугают , что перестанут со мной работать из-за того, что они не смогут мои услуги списывать на расходы. Изучил новый налоговый кодекс, получаеться они смогут.
139.1.12. витрати, понесені у зв'язку із придбанням товарів
(робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у
фізичної особи - підприємця, що сплачує єдиний податок (крім
витрат, понесених у зв'язку із придбанням робіт, послуг у фізичної
особи - платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері
інформатизації);
КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
72 Діяльність у сфері інформатизації 72
72.50 Ремонт і технічне обслуговування офісної електронно-обчислювальної техніки
72.50.1 Ремонт і технічне обслуговування офісної техніки 7250
72.50.2 Ремонт і технічне обслуговування електронно-обчислювальної техніки
У меня открыт вид деятельности 72,5..
Как правильно написать запрос в налоговую на разъяснение данной ситуации? И в какую стоит писать в местную или областную?