Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Податковий кодекс – на смітник. Уряд і ВР – у відставку.
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Налогообложение > Упрощенная система налогообложения
TAXES-REDUCE
В ефірі та інтернеті вже з’явилися репортажі, які свідчать, що ідуть перемовини щодо хабаря підприємцям-спрощенцям.

Ні в якому разі не можна іти на компроміс з урядом щодо доопрацювання податкового кодексу.
Навіть, коли вони погодяться залишити спрощену систему фізосіб в такому варіанті, як вона є сьогодні.
Підприємці не повинні стати штрейкбрехерами і спокуситися хабарем від влади.
Реформування податкової системи потрібно було направляти на зростання економіки, спрощення адміністрування, вихід економіки з тіні, а не на збільшення повноважень податкових органів, зменшення їх відповідальності, знищення дрібного бізнесу та створення можливостей для власного безмежного збагачення.

З 1 січня 2011р. юридичні особи вже не можуть бути на спрощеній системі оподаткування. В тих, хто був на такій системі є товарні залишки з попередніх періодів. Вони автоматично стають дорожчими, так як раніше понесені витрати на їх придбання не будуть враховуватися в складі валових витрат. Така ж ситуація і з залишками у фізосіб-підприємців на єдиному та фіксованому податках.

Для малого бізнесу вводиться нульова ставка податку на прибуток – але міститься цілий ряд обмежень щодо таких підприємств. До того ж зі 100% вірогідністю можна спрогнозувати, що тим підприємствам, які навіть попадуть на нульову ставку податку на прибуток «податкова нагрузка» з податку на прибуток, яку податківці нав’язують тепер, буде просто арифметично добавлена до «податкової нагрузки» з ПДВ і підприємства все-рівно залишаться під пресом податківців.

Влада всіми способами настроює бюджетників, найманих працівників, пенсіонерів проти дрібних підприємців, заявляючи, що останні не хочуть сплачувати податки.
Це абсолютна брехня. Неважливо, що брехня Азарова - результат його економічної неосвіченості. Не він один ідеолог цього кодексу.
Розробники податкового кодексу не говорять, а податківці цього взагалі не розуміють, що дохід підприємця на загальній системі це не те саме, що заробітна плата найманого працівника. Цей дохід повинен оподатковувати за правилами, подібними до оподаткування дивідендів, тобто, без жодних обов'язкових соціальних та пенсійних внесків. Є варіанти - за ставкою, яка не перевищує, або ненабагато перевищує ставку відрахувань із з/п. Так є в багатьох країнах. Схоже було і в Україні на початку 90-х: підприємці - ФО сплачували до ПФ 9% від оподатковуваного доходу.

Влада і президент заявляють, що податки повинні сплачувати всі. Тільки замовчують, що олігархи будуть сплачувати до 17% як ПДФО з багатомільйонних дивідендів на привілейовані акції, а фізособи-підприємці загальної системи оподаткування - більше 50% з доходів, які не перевищують 13-14 тис. гривень, а з доходів 300 гривень в місяць більше 100%. Це така рівність по-Азаровськи від партії регіонів.

Чому не введено прогресивне оподаткування з максимальною ставкою не менше 40%?
Щоб мати ресурс для виплати заробітних плат в конвертах у великих торгових мережах та великих корпораціях.

А ще для олігархів залишають наступне:
Цитата
103.2. Особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку, передбачену відповідним міжнародним договором України на момент виплати доходу нерезиденту, якщо такий нерезидент є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу і є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України.

Тобто, не надавати такому бенефіціару завірену в консульстві його країни в Україні довідку про сплачений в Україні в повному обсязі ПДФО, щоб потім цьому бенефіціару вже в його країні зарахували цю суму до зменшення податкових зобов’язань, а його ПОВНЕ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ В УКРАЇНІ.
А українцям, які отримують доходи в іноземних державах і з доходів яких там утримуються податки, ці податки лише враховуються у зменшення податкових зобов’язань:
Цитата
168.2.1. Платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів.

170.11.2. У разі коли згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, платник податку визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.


Чого ж така дискримінація українців?

Податковий кодекс обмежує права і звичайних громадян, які не є підприємцями.
Так, по діючому нині закону податкова інспекція за неповне або невчасне повернення надміру сплаченого ПДФО сплачує платнику до 100% штрафу. Щоб було зрозуміло, тепер, порушуючи закон податківці нараховують ПДФО на суму соціальної податкової пільги та утриманих із з/п внесків до ПФ і соцфондів громадянам, які звертаються для застосування права на податковий кредит, чим штучно зменшують суми до повернення.
Через суд громадяни повертають ці суми та додатково отримують суми штрафів з податківців (кого зацікавить, дам посилання з реєстру судових рішень). В податковому кодексі норма про штрафи анульована, як і норма про звільнення платника податку від сплати державного мита в разі звернення до суду з приводу неповного, або несвоєчасного повернення надміру сплаченого податку з доходів фізосіб.

В подальшому скурпульозне вивчення ухваленого ВР податкового кодексу викриє ще дуже багато замаскованих небезпек для суб’єктів господарювання та звичайних громадян. Виявити це за декілька днів неможливо.
Реформувати податкову систему потрібно після попереднього реформування пенсійного забезпечення, або одночасно з ним. І передувати цьому потрібні не вояжі Лєкаря по обласним центрам для "всенародного обговорення" з податківцями.
Особи, які створили одну з найгірших податкових систем у світі можуть змінити її лише на найгіршу.

Недолугість податкового кодексу виправдовують швидкістю його прийняття.
Як відомо, «поспешность нужна при ловле блох и при поносе©».
Можливо, доречно
Оголосити збір коштів на закупку протипоносних засобів для Азарова та більшості ВР


ИМХО,
Наразі, повинні розглядатися лише чотири питання:

1. Ветування (повернення в ВР з пропозицією скасувати вцілому) податкового кодексу.

2. Відставка уряду Азарова та призначення президентом нового складу уряду, до якого не повинні увійти нині діючі премєр-міністр, віце-прем’єри, міністри, їх перші заступники.

3. Недовіра складу ВР 6 скликання та призначення дострокових виборів ВР.

4. Недовіра Президенту України в разі затягування з поверненням податкового кодексу та призначення перевиборів Президента.



TAXES-REDUCE
Однією із проблем, яка сприяє тінізації економіки, є значний обіг готівки.
Ні податковий кодекс, ні зміни до інших законів, які вводяться з його прийняттям, ні на йоту не вирішують цю проблему.
TAXES-REDUCE
http://focus.ua/politics/157617
Цитата
Налоговой кодекс, принятый Верховной Радой 19 ноября, поступит в администрацию президента вечером 26 ноября
Об этом сообщила первый заместитель главы АП Ирина Акимова.

«Нет ли существенного ущемления прав и свобод за счет безудержного расширения прав других государственных органов, в частности, налоговой администрации», – пояснила она.
Первый замглавы администрации президента подчеркнула, что протесты предпринимателей в связи с возможным ущемлением их прав и свобод «имеют право на жизнь».
По ее словам, проголосованный парламентом дает повод сомневаться, что права и свободы предпринимателей не будут ущемлены.

У податковому кодексі є суттєве обмеження прав і свобод як підприємців, так і громадян, які не є підприємцями.
Зупинюсь тільки на 2.
Статтею
Цитата
14.1.173. податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених цим Кодексом;

фізичні особи, які є суб’єктами господарювання, але по основному місцю роботи, або за сумісництвом отримують заробітну плату позбавляються права на податкову знижку.
Діючий закон «Про податок з доходів фізичних осіб» такої дискримінації щодо податкового кредиту фізособам-підприємцям, які отримують заробітну плату не містить.

У діючому законі:
Цитата
20.4.2. За неповне або несвоєчасне повернення суми надміру сплаченого податку, у тому числі внаслідок застосування права на податковий кредит, на користь платника податку сплачуються такі штрафи:

якщо платник податку не отримує таку суму у строк, визначений цим Законом, при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку її виплати, - у розмірі 10 відсотків від такої суми;

якщо платник податку не отримує таку суму у строк, визначений цим Законом, при затримці від 31 до 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку її виплати, - у розмірі 50 відсотків від такої суми;

якщо платник податку не отримує таку суму у строк, визначений цим Законом, при затримці від 91 календарного дня, наступного за останнім днем граничного строку її виплати, - у розмірі 100 відсотків від такої суми.

Нарахування таких штрафів самостійно здійснюється органом Державного казначейства України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

20.4.4. У разі коли особи, що зобов'язані цим пунктом нести відповідальність за неповне або несвоєчасне надання платнику податку бюджетного відшкодування, не здійснюють або відмовляються здійснювати зазначене відшкодування (його частини) всупереч нормам цього Закону, то платник податку має право оскаржити їх дії (бездіяльність) у суді (господарському суді) без попередньої сплати державного мита у зв'язку з поданням позовної заяви (скарги).

В податковому кодексі ці норми виключені, тобто, всі платники податку, які отримують заробітну плату, позбавляються права попередньо не сплачувати державне мито для оскарження дій податкового органу або державного казначейства в разі неповного, або несвоєчасного надання платнику податку бюджетного відшкодування, не здійснення або відмови здійснювати зазначене відшкодування (його частину). Платники податку також позбавлені права отримати штраф або пеню за такі дії податкового органу або дерказначейства.
TAXES-REDUCE
Цитата
Стаття 151. Ставки податку
151.3. за ставками 0, 4, 6, 12, 15 і 20 відсотків доходів нерезидентів та прирівняних до них осіб із джерелом їх походження з України у випадках, встановлених статтею 160 цього розділу.


Цитата
Стаття 160. Особливості оподаткування нерезидентів
160.1. Будь-які доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються у порядку і за ставками, визначеними цією статтею.
Для цілей цього пункту під доходами, отриманими нерезидентом із джерелом їх походження з України, слід розуміти:
а) проценти, дисконтні доходи, що сплачуються на користь нерезидента, у тому числі проценти за позиками та борговими зобов’язаннями, випущеними (виданими) резидентом;
б) дивіденди, які сплачуються резидентом;
в) роялті, фрахт та доходи від інжинірингу;
г) лізингова/орендна плата, що сплачується резидентами або постійними представництвами на користь нерезидента-лізингодавця/орендодавця за договорами оперативного лізингу/оренди;
д) доходи від продажу нерухомого майна, розташованого на території України, яке належить нерезиденту, у тому числі майна постійного представництва нерезидента;

е) прибуток від здійснення операцій із торгівлі цінними паперами, деривативами або іншими корпоративними правами, визначений відповідно до норм цього розділу;
є) доходи, отримані від провадження спільної діяльності на території України, доходи від здійснення довгострокових контрактів на території України;
ж) винагорода за провадження нерезидентами або уповноваженими ними особами культурної, освітньої, релігійної, спортивної, розважальної діяльності на території України;
з) брокерська, комісійна або агентська винагорода, отримана від резидентів або постійних представництв інших нерезидентів стосовно брокерських, комісійних або агентських послуг, наданих нерезидентом або його постійним представництвом на території України на користь резидентів;
и) внески та премії на страхування або перестрахування ризиків в Україні (у тому числі страхування ризиків життя) або страхування резидентів від ризиків за межами України;
і) доходи, одержані від діяльності у сфері розваг (крім діяльності з проведення державної грошової лотереї);
ї) доходи у вигляді благодійних внесків та пожертв на користь нерезидентів;
й) інші доходи від провадження нерезидентом (постійним представництвом цього або іншого нерезидента) господарської діяльності на території України, за винятком доходів у вигляді виручки або інших видів компенсації вартості товарів/виконаних робіт/наданих послуг, переданих/виконаних/наданих резиденту від такого нерезидента (постійного представництва), у тому числі вартості послуг із міжнародного зв’язку чи міжнародного інформаційного забезпечення.


Це що, тепер за копійки продадуть землю іноземцям (або самі скуплять на зареєстровані за кордоном структури) і будуть здавати нам в оренду і нічого не сплачувати?
Іноземна компанія будує супермаркет, або бізнесцентр і здає його в оренду бутікам за плату, яка складає не одну сотню грн./міс. за м2, майже всю легальну націнку бутіки направляють на сплату цієї оренди - в бюджет з таких доходів від здачі в оренду не потрапить жодної копійки. А власники бутіків, або товару, який там реалізовується і власники бізнесцентрів - одні і ті ж, або з однієї мафії.
Прийняттям цього податкового кодексу вони просто знищують конкурентів.

Чи не замало вето для такого кодексу?
Helgaizmail
Цитата(TAXES-REDUCE @ Nov 29 2010, 11:55 AM) *
Це що, тепер за копійки продадуть землю іноземцям (або самі скуплять на зареєстровані за кордоном структури) і будуть здавати нам в оренду і нічого не сплачувати?
Іноземна компанія будує супермаркет, або бізнесцентр і здає його в оренду бутікам за плату, яка складає не одну сотню грн./міс. за м2, майже всю легальну націнку бутіки направляють на сплату цієї оренди - в бюджет з таких доходів від здачі в оренду не потрапить жодної копійки. А власники бутіків, або товару, який там реалізовується і власники бізнесцентрів - одні і ті ж, або з однієї мафії.
Прийняттям цього податкового кодексу вони просто знищують конкурентів.

Чи не замало вето для такого кодексу?

Они ради денег готовы народ в землю живьём закопать
TAXES-REDUCE
Ніякі правки до податкового кодексу робити не потрібно і не варто марнувати час на його доскональне вивчення.
Ті, хто його творили, знали, що АЗАРОВ АБСОЛЮТНО НЕКОМПЕТЕНТНА людина і розібратися що і до чого буде не в змозі, тому і заклали в нього дуже багато темних схем і неоднозначних правил.
Це мінне поле. Його потрібно знищити і про нього забути.
Потрібні кардинальні зміни як пенсійного, так і податкового законодавства. І не обовязково це поспіхом знову ліпити в один документ – податковий кодекс.

Якщо влада (але не КМУ Азарова) хоче діалогу, щоб реформувати країну (а це і нам всім потрібно), нема питань.
Дуже коротко:

1. Перестають пороти нісенітницю, що відрахування до соцфондів це не податки.

Відрахування такий же елемент фіскальної політики держави. Платнику до лампочки, як його називати - податок, збір чи внесок. Це ті кошти, які забираються ТЕПЕР, а платник з них маленьку частку отримає або потім, або ніколи (останнє особливо щодо пенсій). ПФ дотаційний, на його підтримку ідуть і частина ПОДАТКІВ у вигляді дотацій, і внески до ПФ.

2. Щоб пенсія була на рівні не менше прожиткового, ПФ БУДЕ ДОТАЦІЙНИМ ЗАВЖДИ.
Тому:
Зменшують нарахування в ПФ на заробітну плату до максимум 12-15% з відповідним зменшенням єдиного соціального внеску.
- Зменшують розмір єдиного соціального внеску з доходу підприємця до 0-9% (дохід підприємця це не заробітна плата, це дивіденд, або прибуток на вкладений капітал. З нього не повинні утримуватися соціальні внески.
- Залишають максимум заробітної плати, на який нараховується і з якого утримуються соціальні внески.
- Залишають право добровільно доплачувати в ПФ та страхові фонди до максимуму з правом віднесення цих внесків на валові витрати.
- Розмір пенсії встановлюють виключно в прямій залежності від суми сплачених до ПФ внесків (нарахування + відрахування, доцільно все перевести у відрахування), та терміну, який пройшов від сплати до виходу на пенсію (за аналогом депозиту);
- Скасовують ВСІ персональні пенсії і доплати;
- 50% рентних платежів направляються до ПФ;
- 50% плати за користування природними ресурсами направляється до ПФ;
- 50% акцизного податку направляється до ПФ;
- Соціальні пенсії встановлюють на рівні прожиткового мінімуму.

3. Вводять акцизний податок на предмети розкоші, 100% якого спрямовуються до ПФ.

4. Вводять прогресивне оподаткування доходів фізосіб з максимальною ставкою 40-45%.
При цьому:
- Неоподатковуваний мінімум доходів громадян на рівні прожиткового рівня встановлюється ДЛЯ ВСІХ ДОХОДІВ, З ЯКИХ СПЛАЧЕНО ПДФО, тобто, і для підприємців загальної системи оподаткування.
- На кожну дитину до 18 (23) років неоподатковуваний мінімум збільшується на суму прожиткового мінімуму для відповідного віку дитини;
- Право на податковий кредит (податкову знижку) надається ВСІМ платникам ДЛЯ ВСІХ ДОХОДІВ, З ЯКИХ СПЛАЧЕНО ПДФО, тобто, і для підприємцям загальної системи оподаткування;
- Розмір спадщини, яка перевищує певний рівень (наприклад, 1 000 000грн.), включається до оподатковуваного доходу (можливо, за окремими ставками);
- Доходи нерезидентів оподатковуються на загальних підставах без права на соціальну пільгу та податкову знижку.

5. Податок на добавлену вартість зменшують до не більше 15% з переходом через 3-5 років на оподаткування виключно продажу кінцевому споживачу (можливо, за меншою ставкою).
При цьому:
- Скасовують ПДВ на товари соціальної групи та медикаменти.

6. Податок на прибуток зменшують до 20% з правом введення додаткової ставки 0-7,5% на загальнодержавні програми та 0 – 7,5% на регіональні програми, але виключно для всіх підприємств держави (регіону) незалежно від галузі чи чогось іншого. Сплата податку здійснюється за єдиною сумарною ставкою, яка буде різною для регіонів на рахунок у Казначействі. Сепарацію платежу здійснює казначейство у день зарахування коштів.
При цьому:
- Доходи нерезидентів оподатковуються на загальних підставах;
- Виплати за послуги, які надані в Україні, нерезидентам для оподаткування враховуються з понижуючим коефіцієнтом 0,5.


Обовязкові (але не вичерпні) зміни технічного характеру:
Всі суб’єкти господарювання зобов’язані мати печатку, штамп, розрахунковий рахунок.
Всі розрахунки між суб’єктами господарювання здійснюються виключно у безготівковій формі.
Всі товари та послуги фізособам, вартість яких за одиницю перевищує 1-2 мінімальні заробітні плати, оплачуються виключно з рахунку (карточки) такої фізособи, при цьому комісія банків не перевищує 1%, або 50,00 грн.

При цих умовах спрощену систему на 1-2 роки можна залишити навіть без суттєвих змін, можливо, зменшивши річний оборот для видів діяльності з невеликою часткою витрат – бухгалтерія, право і правозахист, консалтинг і т.д.

Інші ОБОВЯЗКОВІ зміни технічного характеру, спробую викласти пізніше.
Alex-SPD
Цитата(TAXES-REDUCE @ Nov 30 2010, 01:54 PM) *
...Всі суб’єкти господарювання зобов’язані мати печатку, штамп, розрахунковий рахунок...


З цим не погоджуюся, точнiше - не розумiю необхiдностi, може пояснете, чим керувалися, зазначаючи цей пункт? Про все iнше - ДУЖЕ ТОЛКОВО Й РОЗУМНО!
TAXES-REDUCE
Цитата(Alex-SPD @ Nov 30 2010, 04:45 PM) *
З цим не погоджуюся, точнiше - не розумiю необхiдностi, може пояснете, чим керувалися, зазначаючи цей пункт? Про все iнше - ДУЖЕ ТОЛКОВО Й РОЗУМНО!

Це одна із складових для перекриття потоку контрабандного товару, обмеження руху готівки та правдивого декларування фактичних доходів.
Печатка в разі застосування іншого достовірного способу посвідчення видаткових накладних та наявності доступу до розрахункового рахунку через інтернет може бути і необовязковою. Але штамп та печатка поки вимагається для видачі різних довідок.
Розрахунковий рахунок обов'язково однозначно.
Адже,
  • - Розрахунки між субєктами господарювання проводяться виключно у безготівковій формі - тобто, покупка тільки переказуючи кошти зі свого розрахункового рахунку 2600ХХХ на розрахунковий рахунок 2600ХХХ поставщика.
  • - Продаж товарів та послуг вартістю більше 1-2 мзп - тільки по безготівковому рахунку або з карточки фізособи з зарахуванням на ваш розрахунковий рахунок 2600ХХХ.
stas
Цитата(TAXES-REDUCE @ Nov 30 2010, 06:37 PM) *
Це одна із складових для перекриття потоку контрабандного товару, обмеження руху готівки та правдивого декларування фактичних доходів.
Печатка в разі застосування іншого достовірного способу посвідчення видаткових накладних та наявності доступу до розрахункового рахунку через інтернет може бути і необовязковою. Але штамп та печатка поки вимагається для видачі різних довідок.



Маразм...

По-перше, за кордоном обов'язковість печаток - абсурд і такого не має. Навіть у юр-осіб.
По-друге, вони там робляться без дозволів і без обмежень. Достатньо мати скан або файл з видом чи з формою. Ні що не заважає виготовити там копію. Одну або сотню на БУДЬ-ЯКУ фірму. Навіть не існуючу. Одже ніяких гарантій - лише клопот.
По-третье, не усі ПП видають довідки.


Цитата(TAXES-REDUCE @ Nov 30 2010, 06:37 PM) *
Розрахунковий рахунок обов'язково однозначно.



А як бути ппшнику якій просто ремонтує взуття !?

Цитата(TAXES-REDUCE @ Nov 30 2010, 06:37 PM) *
  • - Розрахунки між субєктами господарювання проводяться виключно у безготівковій формі - тобто, покупка тільки переказуючи кошти зі свого розрахункового рахунку 2600ХХХ на розрахунковий рахунок 2600ХХХ поставщика.
  • - Продаж товарів та послуг вартістю більше 1-2 мзп - тільки по безготівковому рахунку або з карточки фізособи з зарахуванням на ваш розрахунковий рахунок 2600ХХХ.


Тобто купуючи у супермаркеті собі додому телевізор за 4-5 тис. я маю мати в обов'язковому випадку особистий рахунок !!???

Ви часом не банкір !?


Інше начебто ОК.
TAXES-REDUCE
Цитата(stas @ Dec 2 2010, 11:35 AM) *
Маразм...

По-перше, за кордоном обов'язковість печаток - абсурд і такого не має. Навіть у юр-осіб.
По-друге, вони там робляться без дозволів і без обмежень. Достатньо мати скан або файл з видом чи з формою. Ні що не заважає виготовити там копію. Одну або сотню на БУДЬ-ЯКУ фірму. Навіть не існуючу. Одже ніяких гарантій - лише клопот.
По-третье, не усі ПП видають довідки.





А як бути ппшнику якій просто ремонтує взуття !?



Тобто купуючи у супермаркеті собі додому телевізор за 4-5 тис. я маю мати в обов'язковому випадку особистий рахунок !!???

Ви часом не банкір !?

Часом не банкір.
Так, особистий рахунок обов'язково. В супермаркеті розраховуєтесь карточкою з цього рахунку.
Це для введення податку з продажу кінцевому споживачу (замість ПДВ, як у США та Японії) і контролю за декларуванням витрат у майбутньому, та обмеження готівкового обігу тепер.
Для ремонту взуття ппшник повинен закуповувати клей, нитки, голки, поліуретан і т.д. і т.п., сплачувати оренду та комунальні послуги.
За це він розраховується безготівкою.
При введенні податку з продажу кінцевому споживачу для таких підприємців (патент) від обовязку оплати за матеріали та сировину виключно з р/р можна буде відказатись, але в цьому разі вони будуть купувати у поставщиків, на відміну від інших субєктів господарювання, як кінцевий споживач, тобто за готівку або з карточки фізособи і дорожче на суму податку з обігу.

Штамп і печатка в майбутньому - питання дискусійне, не спорю.
Але тепер в Україні тимчасово так.
Є більш надійний і ефективний варіант.
Про нього постараюсь нагадати після відставки азарова.

Накладна від поставщика повинна бути ОРИГІНАЛЬНОЮ.
Вона повинна важко підроблятися.
Ліва накладна повинна виявлятися дуже швидко і дуже легко.
TAXES-REDUCE
Не зважаючи на запевнення про наближення податкового і бухгалтерського обліків розробники податкового кодексу зберегли в ньому норми, введені в 1997р., завдяки яким будуть продовжувати штучне банкрутство держвласності, або конкурентів.

Товар (продукція) відгружені покупцеві, але кошти за них ще не отримані.
Прибуток і податкові зобов’язання як по ПДВ, так і з податку на прибуток, ПДФО та ЄСВ вже є, але коштів (ресурсів) ні на виплату заробітної плати грошима чи в натурі, ні на сплату зборів та податків нема.
Напевне, в цьому суть і «Податкового регулювання економічного розвитку» і цього податкового кодексу.
stas
Цитата(TAXES-REDUCE @ Dec 2 2010, 12:12 PM) *
Так, особистий рахунок обов'язково. В супермаркеті розраховуєтесь карточкою з цього рахунку.
Це для введення податку з продажу кінцевому споживачу (замість ПДВ, як у США та Японії) і контролю за декларуванням витрат у майбутньому, та обмеження готівкового обігу тепер.



Наприклад на даний момент я не маю і не маю наміру відкривати особистий рахунок лише через одно-дво-разові можливі покупки. Можна було-б ще підтримати введення таких розрахунків скажімо для автомобіля та нерухомості, але від наприклад 15тис долл і то, ці речі практично іменні (купуються і оформляються на конкретне прізвище) - тобто це також безглуздо.

Також прогнозовано і суттєво зростуть банківські побори. (за відкриття, за закриття, за перерахування, за ведення та інше.) Причому абсолютно не потрібні суми...
Збільшаться шахрайства, крадіжки та втрати карт та пін-кодів до них з відповідними неприємностями (культура наших людей ще не на такому рівні).


Цитата(TAXES-REDUCE @ Dec 2 2010, 12:12 PM) *
Для ремонту взуття ппшник повинен закуповувати клей, нитки, голки, поліуретан і т.д. і т.п., сплачувати оренду та комунальні послуги.
За це він розраховується безготівкою.
При введенні податку з продажу кінцевому споживачу для таких підприємців (патент) від обовязку оплати за матеріали та сировину виключно з р/р можна буде відказатись, але в цьому разі вони будуть купувати у поставщиків, на відміну від інших субєктів господарювання, як кінцевий споживач, тобто за готівку або з карточки фізособи і дорожче на суму податку з обігу.


Залежно від обсягів покупки.
Іноді дешевше зайти у сусідній магазин і купити що потрібно, ніж виписати платіжку, віднести її в банк, заплатити за переказ, дочекатися отримання грошей на рахунок постачальника і вже потім забирати товар.


Цитата(TAXES-REDUCE @ Dec 2 2010, 12:12 PM) *
Накладна від поставщика повинна бути ОРИГІНАЛЬНОЮ.
Вона повинна важко підроблятися.
Ліва накладна повинна виявлятися дуже швидко і дуже легко.


Знову дорога і нікому не потрібна продукція суворої звітності... sad.gif Накладна на 30 гривень буде коштувати як бланк 15 гривень (згадайте голограму і ціну бланку нотаріального доручення...) і буде краще захищена ніж наш громадянський паспорт.

Слава богу доручення у формі сув.зв. відмінили а ви тут таке....
stas
Цитата(TAXES-REDUCE @ Dec 2 2010, 12:12 PM) *
Штамп і печатка в майбутньому - питання дискусійне, не спорю.


http://mihailobrodskiy.livejournal.com/509444.html
TAXES-REDUCE
Події останнього часу свідчать, що потрібна і відставка президента.
Він просто кинув платників єдиного та фіксованого податків.

По перше:Відміняється глава 1 Розділу IV, тобто спрощена система оподаткування фізосіб-підприємців за правилами, згідно кодексу, але до 01 квітня 2011р. лишаються чинними Розділ IV Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 13-92 „Про прибутковий податок з громадян” та Указ Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва".
Тобто, спрощена система ніби залишається за старими правилами.

Але
Цитата
3. У зв’язку з прийняттям цього Кодексу рекомендувати Президенту України визнати такими, що втратили чинність:
Указ Президента України від 3 липня 1998 року № 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" (у редакції Указу від 28 червня 1999 року № 746);
, тобто, вона може бути відінена в любу хвилину як до Нового року, так і після.
І ніяких ні 226 ні 300 голосів вже не буде потрібно.
І спрощеної системи оподаткування фізосіб не буде як такої.
Реальна ситуація, відміна указу вже є, а змін до кодексу із введенням глави 1 розділу IV ще нема.


По друге:
Цитата
165.1. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються такі доходи:

165.1.36. дохід фізичної особи - підприємця, з якого сплачується єдиний податок згідно із спрощеною системою оподаткування відповідно до цього Кодексу;

Після президентських змін спрощена система оподаткування кодексом не передбачена, адже глава 1 розділу IV виключена, і спрощена система здійснюється згідно Указу від 1998р.
Виключення із загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку доходу фізичної особи - підприємця, з якого сплачується єдиний податок згідно із Указом президента «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» кодексом не передбачено.

Так що у податкового органу не буде законних підстав додатково не донарахувати 15-17% податку на весь валовий дохід за період з 01 січня 2011 року по 31 березня 2011 року фізичній особі – підприємцю, яка сплачує єдиний або фіксований податок

Отака ще купа лайна від розробників і покращувачів податкового кодексу завдяки старанням зрадників та штрейкбрехерів.

trzy59
2 TAXES-REDUCE

Вы используете старую версию НК. В последней, учитывая, что "старые" указы през отменять не может, написано следующее:
"3. У зв’язку з набранням чинності цим Кодексом припиняється відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України дія"

При этом пункт
"з 1 квітня 2011 року:
Указу Президента України від 3 липня 1998 року
№ 727/98 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва" (у редакції Указу від 28 червня 1999 року № 746/99)
."
по предложению ВФЯ должен быть вычеркнут.

Что до 165.1.36, то это - очевидная техническая ошибка. Есть вероятность, что ее подправит юр.отдел (благо, официального последнего варианта никто не видел) по аналогии, например, с изменением в 12.4.1. Кроме того, правильная формулировка есть в Указе, а в НК есть п.56.21.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.