Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Годовой предел
Форумы газеты ЧАСТНЫЙ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬ > Форумы по частному предпринимательству > Налогообложение > Упрощенная система налогообложения
Bob
Какой всётаки сейчас годовой предел для физика единщика?

Есть ли заморочки с НДС, после 300к в год?

Какой фактический годовй предел, без заморочек с НДС и прочей гадостью?
deivan
вернули на 500, как раньше и было
Fishbone
Крім того обіцяли ще й 800 тис. зробити. Ждемо... wink.gif
deivan
Fishbone , откуда инфа???..
Fishbone
Точно не пам'ятаю. dry.gif На бухфорумах був такий шорох. Я то чекаю прийняття ЗУ "Про спрощену систему оподаткування". Можливо там щось буде...
Alexey
Люди, данная сумма 500 это чистая прибыль от работы или общая выручка в месте с себестоимостью продукта (услуги и т.д.)?
deivan
Alexey , только выручка.
На едином налоге особо на прибыль не смотрят, лишь бы вовремя платил налог да выручка установленные рамки не превышала..
Сергей Р
Если я в качестве турагента продаю тур продукт и у меня с туроператором агентское соглашение, которое фиксирует цену, которую я должен ему перечислить за каждую единицу продукта, то все же

можно ли сделать некие шаги, чтобы моей выручкой считалась разница между ценой реализации и суммой, отправляемой туроператору.

Слышал (краем уха), что можно, но не знаю до конца, как это можно сделать.

Подскажите.

Логика здесь такая. Я оказываю человеку услугу, за нее получаю деньги (разница между теми деньгами, что платит он мне и суммой, отправляемой туроператору). Т.е. реально моя выручка - именно разница, потому что разница - плата за МОИ услуги.
У парикмахера его выручка - плата за ЕГО услуги. Чем я хуже парикмахера? Почему моей выручкой должны считаться и платы за услуги других людей.

По логике я прав.
Но я ищу формальное подтверждение моей правоты.
Valery_Dnepr
Сергей Р
Перезаключите договор с поставщиком туристических услуг, что Вы работаете турагентом-посредником.
Покупатели путёвок должны платить за неё на два разных счёта (скажем через сберкассу) Вам ваше вознаграждение, а турфирме стоимость путёвки. Тогда это будет абсолютно законно. Вы не имеете права брать деньги за стоимость самой путёвки. Всё что платят Вам - это Ваша выручка, ваш доход. Со всеми вітекающими отсюда последствиями.
Сергей Р
Лист ДПАУ від 03.01.2001 р. №1/2/15-1314


Державна податкова адміністрація України щодо особливостей застосування суб'єктами підприємницької діяльності спрощеної системи оподаткування, обліку і звітності повідомляє.
1. Статтею 1 Закону України від 19.10.2000 р. №2063-III "Про державну підтримку малого підприємництва"* визначено поняття суб'єкта малого підприємництва.
Згідно з Законом, суб'єктами малого підприємництва є фізичні особи, зареєстровані у встановленому законом порядку як суб'єкти підприємницької діяльності, і юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми і форми власності, в яких середньооблікова чисельність працюючих за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб і обсяг річного валового доходу не перевищує 500000 євро.
Тобто оскільки цей Закон визначає правові основи державної підтримки суб'єктів малого підприємництва, то статтею 1 визначено, які суб'єкти підприємницької діяльності належать до категорії суб'єктів малого підприємництва.
Одним з основних напрямів державної підтримки малого підприємництва є запровадження спрощеної системи оподаткування, обліку і звітності.
Статтею 1 Указу Президента України від 03.07.98 р. №727/98 "Про спрощену систему оподаткування, обліку і звітності суб'єктів малого підприємництва" (в редакції Указу від 28.06.99 р. №746/99) передбачено, що спрощена система оподаткування, обліку і звітності запроваджується для таких суб'єктів малого підприємництва:
фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без утворення юридичної особи і в трудових відносинах з якими, включаючи членів їх сімей, протягом року перебуває не більше як 10 осіб і обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 500 тис. гривень;
юридичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми і форми власності, в яких за рік середньооблікова чисельність працюючих не перевищує 50 осіб і обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 1 млн гривень.
Таким чином, з суб'єктів підприємницької діяльності, які згідно з Законом належать до категорії суб'єктів малого підприємництва, на спрощену систему оподаткування, обліку і звітності можуть перейти тільки ті, що відповідають вимогам Указу.
2. Що стосується визначення бази оподаткування єдиним податком суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, що здійснюють свою діяльність на підставі договорів комісії й інших цивільно-правових договорів (експедиторські, брокерські підприємства, комісійна торгівля), то, згідно з наданим Міністерством фінансів України роз'ясненням від 04.10.2000 р. №053-39136, Державна податкова адміністрація України повідомляє.
Відповідно до статті 1 Указу, виручкою від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) вважається сума, фактично отримана суб'єктом підприємницької діяльності на розрахунковий рахунок або (і) в касу за здійснення операцій з продажу продукції (товарів, робіт, послуг).
Тобто, на відміну від методу нарахування, за яким визначалася виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), передбачена Указом Президента України від 03.07.98 р. №727/98 "Про спрощену систему оподаткування, обліку і звітності суб'єктів малого підприємництва", застосовується касовий метод обчислення виручки, при якому враховуються всі надходження коштів.
Крім того, згідно з Порядком ведення книги обліку доходів і витрат суб'єкта малого підприємництва - юридичної особи, що застосовує спрощену систему оподаткування, обліку і звітності, затвердженим наказом ДПАУ України від 12.10.99 р. №554 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.10.99 р. за №713/4006, в дохідній частині відображаються всі надходження, отримані на розрахунковий рахунок і в касу суб'єктом малого підприємництва від продажу продукції (товарів, робіт, послуг), майна, включаючи основні фонди, належні суб'єкту малого підприємництва і реалізовані в звітному (податковому) періоді, позареалізаційні доходи і виручка від іншої реалізації.
Тобто суб'єкт малого підприємництва для оподаткування єдиним податком повинен враховувати всі надходження, отримані на розрахунковий рахунок і в касу від продажу продукції (товарів, робіт, послуг), суми позареалізаційних доходів, виручки від іншої реалізації, крім коштів, що надходять на розрахунковий рахунок суб'єкта підприємництва як транзитні, і він не має права власності на такі кошти.**
У разі якщо суб'єкт підприємництва, що перейшов на спрощену систему оподаткування, обліку і звітності, здійснює свою діяльність на підставі договорів комісії й інших цивільно-правових договорів (експедиторські, брокерські підприємства, комісійна торгівля) і з урахуванням того, що кошти, які надходять на розрахунковий рахунок підприємства, є транзитними і воно не має права власності на такі кошти, при визначенні суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) для нарахування єдиного податку ці кошти не включаються в базу оподаткування.
Тобто такі підприємства для оподаткування єдиним податком повинні враховувати суму комісійної винагороди, що залишилася в їх розпорядженні.


Голова М. АЗАРОВ


Валерий, прокомментируйте, пожалуйста, этот момент. Насколько на это можно рассчитывать?
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.