Цитата(Inet @ May 20 2010, 07:45 PM)
Уважаемые бухгалтера, скажите кто-то пользуется корпоративками, это удобно?
Это я по юрлицам, имею в виду. Там никаких подводных камней нету в бухучете, чистый подотчет при снятии с карточки?
Хочу поменьше волокиты с бумажками (кассовая, приходные, расходные). Что скажете?
Да и такая ситуация, можно ли вернуть подотчетному лицу денюжку через карточку(а не с кассы), если авансовые отчеты сданы раньше (подотчетное лицо потратило свои деньги, а потом отчитался), чем выдана карточка?
Удобно.
пп. 2.12 Положення про ведення касових операцій: довірені особи підприємств, які одержали готівку з карткового рахунка із застосуванням корпоративної платіжної картки або особистої платіжної картки, використавши кошти, подають до бухгалтерії підприємства звіт про використання коштів разом із підтвердними документами, а також документи про одержання готівки з карткового рахунка (чек банкомата, копія видаткового ордера, довідки за встановленими формами, сліп, квитанція торговельного термінала тощо) разом із невитраченим залишком готівки.
Только излишне снятая наличность с карты должна быть оприходована в кассу.
По-поводу возмещения - думаю нет разницы через кассу или карту, главное чтобы лишнее не снял и все документы по потраченным деньгам были в норме и желательна доверенность о том что работник приобретает товары для предприятия и от его имени (так считает налоговая):
Витяг із листа ДПАУ від 26.11.2004 р. № 10729/6/17-3116
«<...> якщо платник податку (фізична особа) для виконання цивільно-правової дії за дорученням замовника (підприємства) використав власні кошти, то при поданні звіту за наявності підтверджуючих документів такий замовник відшкодовує йому понесені витрати».